IN 5 STAPPEN NAAR EEN OPTIMALE ROI

Op zoek naar de optimale ROI voor uw campagne?
Hou rekening met volgende vijf essentiële succesfactoren en verhoog de impact van uw mediacampagne.

KIES voor
– een geïntegreerde, crossmediale aanpak
– een kwalitatieve, betrouwbare context
– een duidelijk, afgelijnde doelgroep
betrouwbare oplages
transparante data
 PMG garandeert
 - een complete mediamix
 - kwalitatieve content
 - een kwalitatief bereik
 - echte oplages
 - resultaten

Ontdek de vijf oplossingen van Professional Media Group (PMG) om een geslaagde mediacampagne op te zetten.

CROSSMEDIALE AANPAK

Een crossmediale aanpak is de nieuwe standaard. Om uw doelgroep vandaag te bereiken zijn steeds meer kanalen nodig. Meer kanalen genereren in eerste instantie meer bereik. Daarnaast beschikt elk kanaal over zijn specifieke voordelen die toelaten uw boodschap perfect af te stemmen conform het kanaal. Door uw mediacampagne in verschillende mediakanalen op te nemen en op elkaar af te stemmen, verhoogt u ten slotte uw visibiliteit en bereikt u maximaal uw doelgroep.

crossmediaal

PMG garandeert een COMPLETE MEDIAMIX
PMG werkt multimediaal en informeert zijn vakdoelgroepen via een complete en complementaire mediamix. Naast de vakbladen informeren we ook via online magazines, tv, events en opleidingen. Elk mediakanaal brengt relevante, waardevolle BtoB content.
U kan uw boodschap verspreiden via deze verschillende kanalen maar steeds binnen dezelfde mediacontext. Het spreekt voor zich dat een boodschap gezien binnen meerdere kanalen van eenzelfde titel een positief effect heeft op de impact van de campagne.

KWALITATIEVE CONTEXT

Content is belangrijker dan ooit. De gespecialiseerde en kwalitatieve content waarin uw boodschap opgenomen wordt, biedt een sterk valoriserende context voor het overbrengen van uw boodschap.

Meer nog. Vertaal uw boodschap in relevante branded content. Creëer content afgestemd op de behoeften van de gebruikers en bied zo een duidelijke meerwaarde aan uw doelgroep. Door uw content te laten aansluiten bij de look-and-feel van het medium ervaren lezers deze informatie als betrouwbare, redactionele content en geniet uw boodschap de geloofwaardigheid van neutrale content.
context

PMG garandeert KWALITATIEVE CONTENT
PMG beschikt over
- een redactie met jarenlange ervaring en knowhow in het schrijven van gespecialiseerde content voor sterk afgelijnde vakdoelgroepen
- over een uniek aanbod van kwalitatieve, gespecialiseerde, neutrale content, in print of online die een sterk valoriserende context biedt voor het integreren in uw mediacampagne

AFGELIJNDE DOELGROEP

Een campagne valt of staat met het bereiken van de juiste doelgroep. Bepaal op voorhand duidelijk welke doelgroep(en) u wenst te bereiken voor de oplossingen, producten en diensten, die u aanbiedt. Beslis vervolgens welke media en kanalen u gaat inzetten om deze specifieke doelgroep te bereiken. Formuleer ten slotte een krachtige boodschap op maat en in de taal van uw doelgroep.
doelgroep

PMG garandeert een KWALITATIEF BEREIK
PMG bereikt hoofdzakelijk kmo's, een ideale doelgroep en dit om volgende redenen.
Ze zijn kapitaalkrachtig en zijn bereid te investeren op korte termijn. Bij 98% zijn de beslissingsnemer en eigenaar dezelfde persoon, wat het beslissingsproces aanzienlijk verkort. In het kader van hun investeringen zijn kmo's hiervoor op zoek naar de juiste content en doen dat via een selectie van enkele kanalen. Win het vertrouwen van deze vermogende doelgroep door in de context van onze vakmedia in te spelen op wat belangrijk is voor hen en niet zozeer te focussen op uw aanbod.

PMG bereikt deze kmo's via 36 titels in 9 vakgebieden:
BOUW  |  INDUSTRIE  |  RETAIL  |  TOOLING  |  HOME  |  FASHION  |  FOOD  |  EVENT  |  TUIN

BETROUWBARE OPLAGES

Vergewis uzelf ervan dat u niet te veel betaalt voor uw advertentie. Betrouwbare oplagecijfers zijn van groot belang want ze bepalen deels de mediakeuze binnen een campagne. Advertentietarieven zijn immers gebaseerd op de oplage van een titel. De realiteit leert echter dat bepaalde uitgevers oplagecijfers kunstmatig opkrikken om zelf voldoende reclame-inkomsten te genereren.
Het CIM is in België het enige orgaan dat de juistheid van het aantal verspreide exemplaren garandeert. Mits het betalen van 1.520 euro (lidgeld + controle 1 nummer) kunnen uitgevers zich vrij aansluiten bij het CIM en verwerven ze een onbetwistbaar kwaliteitslabel waarmee zij zich onderscheiden van vakgenoten. Deze gecontroleerde oplagecijfers zijn voor iedereen gratis toegankelijk.

kwaliteitslabelsPMG garandeert ECHTE OPLAGES
Onze oplages zijn betrouwbaar en transparant. In tegenstelling tot veel andere BtoB uitgevers worden de oplages van onze vakbladen gecontroleerd door het CIM en garanderen wij onze adverteerders objectieve en betrouwbare data over oplage en verspreiding. Voor de Nederlandse titels zijn we aangesloten bij het HOI.
meer info

TRANSPARANTE DATA

Data zijn het nieuwe goud. Data geven enerzijds inzicht in het succes of het falen van een campagne. Anderzijds bieden data nieuwe mogelijkheden om de campagne alsnog verder te optimaliseren bij een select doelpubliek. Door data te verzamelen krijgt u meer inzicht en kan u naargelang de doelstelling van uw campagne gepaste acties ondernemen om de conversie te verbeteren. Het is mede aan de uitgever om toegang te geven tot deze data.

funnel

PMG garandeert RESULTATEN
PMG genereert kwalitatieve views en leads. PMG weet wie welke content online leest en hoeveel views en leads deze content oplevert. PMG biedt overeenkomstig zijn online kanalen tools om soft leads te genereren evenals tools om soft leads om te buigen in hard leads door ze toegevoegde waarde te bieden in de vorm van voordelen, advies... Deze online tools genereren bijkomende kansen om de impact van uw campagne een extra boost te geven. 

Wenst u meer gedetailleerde toelichting bij deze kernwaarden, aarzel niet om Andy Noyez te contacteren
op het nummer +32 (0)50/24.04.04
of via mail naar ann@pmg.be

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Professional Media Group 

Professional Media Group maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.