- 02 december 2021
- Door PUBLIREPORTAGE
- | Bron: Professional
GARDEN TRADE KIEST RESOLUUT VOOR VERFRISSENDE AANPAK
NIEUW LOGO EN PERFECTE SERVICE LUIDEN DE TOEKOMST IN
GARDEN TRADE INTERNATIONAL BV blikt terug op meer dan 30 succesvolle jaren. Het eigen merk GIARDINO (20 jaar) is intussen marktleider in België binnen het segment tuindraad voor consumenten. Dit is vooral te danken aan de uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.
UITGEKIENDE STRATEGIE
Opvallende huisstijl
Het nieuwe werkingsjaar wordt dan ook ingezet met een grondige opfrissing van het merk. Denk aan een totaalaanpak: een modernere uitstraling, met een volledig aangepaste en overzichtelijke website. En als kers op de taart vanaf januari een gloednieuw herkenbaar logo dat geleidelijk aan de winkelvloer verovert. De voorraad met het bestaande logo wordt gewoon doorverkocht. En neemt u de nieuwe huisstijl gerust ook letterlijk, want eind 2022 verhuist Garden Trade naar een eigen nieuwbouw op nog geen 500 m van de huidige locatie, met 25.000 m² ruim 2x zo groot.
Nieuw, intelligent systeem
Daarnaast neemt Garden Trade een nieuw bedrijfssysteem in gebruik, SAP by Design. Deze slimme oplossing automatiseert en verbindt alle belangrijke functies zoals planning, aankoop en logistiek. De gegevens van de verschillende afdelingen worden opgeslagen in een centrale database waar elke medewerker ze kan raadplegen. Het resultaat? Superieure service en een hogere klanttevredenheid.
DEENSE WIJERSSTRAAT 6
3740 BILZEN
+3289510360
info@giardino-online.com
www.giardino-online.com
